Contact

Bel met: Natascha Teeuw
Telefoon: 06 21 50 03 16
E-mail: info@papierispasse.nl

Kanaaldijk 3
3739 ND  Hollandsche Rading

Invloed

Robert Cialdini

Invloed

Uitgeverij: Academic Service

Wat zorgt ervoor dat je ‘ja’ zegt tegen aanbiedingen waar je eigenlijk niet op zit te wachten? Welke technieken gebruiken verkopers en anderen die iets van je gedaan willen krijgen? En … hoe kun je deze technieken zelf toepassen?

Auteur Robert Cialdini ging drie jaar ‘undercover’ bij autodealers, fondsenwervers, reclamemakers en telemarketeers. Daar ontdekte hij dat het geheim van succesvol overtuigen schuilt in zes eenvoudige principes:

  • wederkerigheid
  • consistentie
  • sociaal bewijs
  • sympathie
  • autoriteit
  • schaarste

Invloed bestellen? Klik dan hier.

Opdrachtgevers

Stichting Lezen & Schrijven Stichting Lezen & Schrijven
In Nederland zijn ongeveer anderhalf miljoen volwassenen laaggeletterd...

Blog

De sleutelprikkel - 05 mei 2017
Is het je al gelukt om de aandacht van jouw bezoekers te trekken én vast te houden? Mooi! Dan is het nu tijd voor stap 2: zorg ervoor dat jouw bezoekers doen wat jij wilt. Leid...