Contact

Bel met: Natascha Teeuw
Telefoon: 06 21 50 03 16
E-mail: info@papierispasse.nl

Kanaaldijk 3
3739 ND  Hollandsche Rading

Wat zijn jouw doelstellingen?

Met goede teksten kom je verder! Klantgericht schrijven draagt direct bij aan de relatie met bestaande en nieuwe klanten.

Dankzij goed geschreven teksten:

  • verhoog je je omzet en verlaag je tegelijkertijd je kosten;
  • verminder je klachten;
  • krijg je trouwere klanten;
  • onderscheid je je van concurrenten.

Klantgericht schrijven vormt een belangrijk onderdeel van klantgericht gedrag. Als medewerkers regelmatig contact hebben met klanten en relaties, wil je dat dit zowel mondeling als schriftelijk op een professionele manier gebeurt. De teksten over en vanuit het bedrijf vormen - net als de medewerkers - een belangrijk visitekaartje.

Opdrachtgevers

Gemeente Renkum Gemeente Renkum
Papier is passé verzorgt schrijf- en trainingsopdrachten voor verschillende...

Blog

De sleutelprikkel - 05 mei 2017
Is het je al gelukt om de aandacht van jouw bezoekers te trekken én vast te houden? Mooi! Dan is het nu tijd voor stap 2: zorg ervoor dat jouw bezoekers doen wat jij wilt. Leid...