Contact

Bel met: Natascha Teeuw
Telefoon: 06 21 50 03 16
E-mail: info@papierispasse.nl

Kanaaldijk 3
3739 ND  Hollandsche Rading

Workshop Klantgericht Schrijven

KPN is leverancier van telecommunicatie- en ICT-diensten in Nederland en biedt consumenten vaste en mobiele telefonie, internet en televisie. Voor zakelijke klanten verzorgt KPN telecommunicatie- en ICT-oplossingen.

Voor KPN-salesmedewerkers van de regio Noordwest, verzorgde Papier is passé een incompanyworkshop Klantgericht Schrijven. Tijdens deze workshop kwamen de volgende onderwerpen aan de orde: klantgericht schrijven, structureren en het weergeven van de unique sellingpoints en de unique buyingpoints. Ook is aandacht besteed aan het schrijfproces en correct Nederlands.

Opdrachtgevers

Stichting Lezen & Schrijven Stichting Lezen & Schrijven
In Nederland zijn ongeveer anderhalf miljoen volwassenen laaggeletterd...

Blog

De sleutelprikkel - 05 May 2017
Is het je al gelukt om de aandacht van jouw bezoekers te trekken én vast te houden? Mooi! Dan is het nu tijd voor stap 2: zorg ervoor dat jouw bezoekers doen wat jij wilt. Leid...