SLUITEN

Workshop Contentstrategie

Incompany en op maat

Workshop Contentstrategie

Content ontwikkelen, aanbieden en beheren vraagt om keuzes maken. Keuzes rond de behoefte van de klant én keuzes rond de beloftes die je doet en het bewijs dat je daarvoor levert.

Webteksten vormen een belangrijk onderdeel van content. De inhoud van de teksten moet bijdragen aan de bedrijfs- of organisatiedoelstellingen. Met een contentstrategie bepaal je hoe je dat consistent en consequent doet:

  • je ondersteunt zo iedere bedrijfsactiviteit bij het klantcontact
  • je zorgt er zo voor dat het bedrijf of de organisatie zich onderscheidt in de markt

Klanten hebben via verschillende kanalen contact met bedrijven en organisaties. Ze verwachten iedere keer een unieke beleving, een duidelijk verhaal en een helder antwoord op hun vraag. Webteksten die zijn gebaseerd op een doordachte contentstrategie maken dit mogelijk.

Na de Workshop Contentstrategie weet je:

  • wat de belangrijkste onderdelen zijn van een contentstrategie en hoe je hier invulling aan geeft
  • wat dit betekent voor de webteksten
  • hoe je van aanbodgestuurde webteksten overstapt op vraaggestuurde webteksten
  • hoe je de toptaken van jouw bezoekers vaststelt
  • op welke manier je klanten overtuigt om voor jouw producten/diensten te kiezen
  • hoe je de huidige identiteit of het gewenste imago laat terugkomen in de webteksten
  • op welke manier je de meerwaarde van het bedrijf of de organisatie verwerkt in de webteksten

Ja! Leer mij meer!

Ik heb interesse in de Workshop Contentstrategie.

Ik stuur een e-mail naar Papier is passé