Resultaat?
Tijdens deze kennissessie leer je hoe je met de aanpak ‘3 x A’ conversiegerichte teksten schrijft voor marketing automation. Je krijgt een aanpak voorgesteld waarmee je het schrijfwerk goed voorbereidt, structureert, op een professionele manier uitvoert én tot in de puntjes afwerkt.
-
Wat is de beste aanpak om MA-teksten te schrijven?
-
Hoe trek je de aandacht van de ontvanger én hoe houd je zijn aandacht vast?
-
Wat zijn concrete tips om de ontvanger tot actie te laten overgaan?
-
Aan de slag! Oefenen met Aanpak, Aandacht en Actie …
Op maat!
Tijdens een incompanytraining werken we met teksten van jou en jouw collega’s. We zorgen voor een programma op maat, dat toewerkt naar de doelen van de organisatie én dat aansluit bij jouw leerdoelen en die van jouw collega’s.
Alle deelnemers ontvangen van tevoren informatie over het programma en de inhoud van de workshop. Zo is voor iedereen duidelijk wat van hem of haar wordt verwacht voor, tijdens en na de workshop. Het maximaal aantal deelnemers is 12.