Trainingsinformatie

Duur kennissessie:
1 dagdeel
Tijden:
9.30 tot 13.00 uur

Incompany & open rooster

Er zijn 2 manieren om deze kennissessie te volgen:
1
Via een incompanytraining: volg de training samen met jouw collega’s in 1 groep
2
Via ons open rooster: volg de training samen met deelnemers van andere organisaties

Resultaat?

Tijdens de sessie leer je hoe je efficiënt conversiegerichte teksten schrijft voor marketing automation. Je weet na de kennissessie hoe je het schrijfwerk goed voorbereidt, structureert, op een professionele manier uitvoert én tot in de puntjes afwerkt.

  • Hoe zorg je voor een efficiënte werkwijze?
  • De doelgroep bereiken: de ontvanger centraal. En de zender dan?
  • Het doel bereiken: welke persuasieve technieken zet je in voor conversie?
  • Houd het eerst klein: hoe zet je een 1e tekstflow op?
  • Over welke onderwerpen schrijf je? (En waarom?)
  • Aan de slag: wat is een ‘harkversie’?
  • Teksten afwerken: hoe verzorg je het versiebeheer?

Op maat!

Tijdens een incompanytraining werken we met teksten van jou en jouw collega’s. We zorgen voor een programma op maat, dat toewerkt naar de doelen van de organisatie én dat aansluit bij jouw leerdoelen en die van jouw collega’s.

Alle deelnemers ontvangen van tevoren informatie over het programma en de inhoud van de workshop. Zo is voor iedereen duidelijk wat van hem of haar wordt verwacht voor, tijdens en na de workshop. Het maximaal aantal deelnemers is 12.

Aanmelden?
Ben je marketing- of communicatiemanager, webtekstschrijver, copywriter of contentbeheerder? En ben jij (eind)verantwoordelijk voor de MA-teksten? Leer dan snel meer! Meld je aan voor de kosteloze kennissessie Teksten voor Marketing Automation, op 9 januari 2020. Papier is passé organiseert deze sessie samen met Measuremail.

Meer informatie of offerte ontvangen?

Neem contact op met Natascha Teeuw
of vul het formulier in.

Contactformulier

Papier is passé Kanaaldijk 3 3739 ND  Hollandsche Rading 06 21 50 03 16