Resultaat?
Na het volgen van deze workshop weet je wat de antwoorden op deze vragen zijn:
-
Wat houden de 6 SUCCES-technieken van Chip en Dan Heath in?
Simple:
eenvoudig schrijven, waar moet ik op letten?
Unexpected:
onverwachte teksten, wat leveren ze me op?
Concrete:
concrete informatie bieden, hoe doe ik dat?
Credible:
geloofwaardig overkomen, wat is het effect?
Empathie:
inspelen op een gevoel, wat heeft dat met biologie te maken?
Story:
een verhaal vertellen, wat zijn de voordelen?
-
Hoe kun je ‘samen’ schrijven dankzij deze 6 technieken?
-
Wat zijn de regels voor brainstormen? En waarom zijn deze zo belangrijk?
-
Waarom zijn de 6 technieken van belang als mijn lezer of bezoeker:
-
aandacht moet schenken aan mijn verhaal
-
het verhaal moet begrijpen én onthouden
-
het eens moet zijn met mijn verhaal
-
iets om mijn verhaal moet ‘geven’
-
ernaar moet gaan handelen
-
Hoe maak ik de vertaalslag naar één specifieke (web)tekst?
-
Wat zijn ‘goede’ en ‘foute’ voorbeelden van andere bedrijven en organisaties?
Op maat!
Tijdens de incompanyworkshop werken we met teksten van jou en jouw collega’s. We zorgen voor een programma op maat, dat toewerkt naar de doelen van de organisatie én dat aansluit bij jouw leerdoelen en die van jouw collega’s.
Alle deelnemers ontvangen van tevoren informatie over het programma en de inhoud van de workshop. Zo is voor iedereen duidelijk wat van hem of haar wordt verwacht voor, tijdens en na de workshop. Het maximaal aantal deelnemers is 12.