Resultaat?
Je leert tijdens deze workshop om ijzersterke, activerende teksten voor websites te schrijven. Door je schrijftechniek aan te scherpen én door slim gebruik te maken van beïnvloedingstechnieken.
Ontdek hoe je:
- inspeelt op de stemming van de bezoeker/ontvanger en deze positief beïnvloedt
- de vertaalslag maakt van beïnvloedingstechnieken naar jouw webteksten
- intrinsiek en extrinsiek beïnvloedt
- de 7 nudgingtechnieken van Robert B. Cialdini inzet
- jouw bezoeker de tekst laat begrijpen, onthouden en delen dankzij de 6 SUCCES-technieken van C. en D. Heath
- jouw bezoeker tot actie laat overgaan dankzij een ‘grote’ en ‘kleine’ ja
Op maat!
Tijdens de incompanyworkshop werken we met teksten van jou en jouw collega’s. We zorgen voor een programma op maat, dat toewerkt naar de doelen van de organisatie én dat aansluit bij jouw leerdoelen en die van jouw collega’s.
Alle deelnemers ontvangen van tevoren informatie over het programma en de inhoud van de workshop. Zo is voor iedereen duidelijk wat van hem of haar wordt verwacht voor, tijdens en na de workshop. Het maximaal aantal deelnemers is 12.