Resultaat?
Tijdens de workshop krijg je de antwoorden op deze 3 vragen:
- Wat zijn de succesfactoren voor de vorm, stijl en inhoud van een webtekst?
- Op welke manier trek je de aandacht en houd je de aandacht vast?
- Hoe schrijf je webteksten die voor conversie zorgen?
Je leert tijdens de workshop ook hoe je:
- activerend en herkenbaar schrijft volgens de waarden van de organisatie
- denkt, creëert en schrijft vanuit het perspectief van de bezoeker/ontvanger
- de 5 schrijfniveaus inzet: van kwaliteit tot en met creativiteit
- voor een overtuigende stijl zorgt, zonder arrogant te worden …
- prettig samenwerkt met inhoudelijke specialisten
- efficiënt omgaat met input, feedback en versiebeheer
Op maat!
Tijdens de incompanyworkshop werken we met teksten van jou en jouw collega’s. We zorgen voor een programma op maat, dat toewerkt naar de doelen van de organisatie én dat aansluit bij jouw leerdoelen en die van jouw collega’s.
Alle deelnemers ontvangen van tevoren informatie over het programma en de inhoud van de workshop. Zo is voor iedereen duidelijk wat van hem of haar wordt verwacht voor, tijdens en na de workshop. Het maximaal aantal deelnemers is 12.