Resultaat?
          
  
      Je leert tijdens de workshop hoe je LinkedIn effectief inzet om meer
      mensen te bereiken, meer interactie te hebben en zo meer klanten aan te
      trekken. Door je teksten slim op te bouwen en beter af te stemmen op je
      doelgroep, kun je dat alles bereiken.
    
 
      Als je weet hoe je een sterke LinkedIn-post schrijft, schud je de posts
      voortaan in no-time uit je mouw. En worden je posts ook nog eens
      authentieker.
    
 Na afloop van de LinkedIn-workshop weet je:
 - 
        hoe je altijd inspiratie vindt, zelfs als je denkt dat je niets te
        melden hebt
      
  - 
        hoe je structuur aanbrengt in je berichten, zodat je boodschap blijft
        hangen
      
  - 
        hoe je een pakkende hook bedenkt die direct de nieuwsgierigheid wekt
      
  - 
        hoe je korte, krachtige teksten maakt die je lezer wél tot het einde
        leest
      
  - 
        hoe je aan saaie updates een creatieve draai geeft, zodat ze wél
        worden gelezen
      
 
  
          Op maat!
        
  
      Tijdens de incompanyworkshop werken we met teksten van jou en jouw
      collega’s. We zorgen voor een programma op maat, dat toewerkt naar de
      doelen van de organisatie én dat aansluit bij jouw leerdoelen en die van
      jouw collega’s.
    
 
      Alle deelnemers ontvangen van tevoren informatie over het programma en
      de inhoud van de workshop. Zo is voor iedereen duidelijk wat van hem of
      haar wordt verwacht voor, tijdens en na de workshop. Het maximaal aantal
      deelnemers is 12.