Trainingsinformatie

Duur workshop:
1 dag
Tijden:
van 9.30 tot 16.30 uur

Incompany

Deze workshop geven wij alleen incompany. Je volgt deze workshop samen met jouw collega’s in 1 groep.

Resultaat?

Tijdens de workshop werken we toe naar het opleveren van een bondige contentstrategie, met daarin de antwoorden op deze vragen:

  • Wat zijn de doelstellingen van onze webteksten?
  • Wie is onze doelgroep?
  • Wat zijn de belangrijkste behoeften van onze doelgroep?
  • Welke functionele of emotionele belofte doen we aan onze doelgroep?
  • Welk bewijs leveren we hiervoor?
  • Op welke onderwerpen gaan we in met onze webteksten? (En op welke niet!)
  • Wat wordt het diepte- en het kwaliteitsniveau van onze webteksten?
  • Voor welke aanspreekvorm kiezen we richting onze doelgroep?

Op maat!

Tijdens deze incompanyworkshop maken we keuzes die nodig zijn om tot goede webteksten te komen:

  • Wat zijn de onderwerpen voor een bondige contentstrategie?
  • Welke invulling kún je hieraan geven?
  • Welke invulling willen we zelf hieraan geven?
  • Wat is het effect van keuzes op webteksten?
    • voorbeelden van andere bedrijven en organisaties
    • aan de slag met een aantal eigen webteksten

Tijdens de workshop legt een van de deelnemers de gemaakte keuzes vast en werkt deze vervolgens uit in een bondige contentstrategie. De trainer verzorgt de eindredactie van dit document en vult de strategie waar nodig nog aan. Concrete deliverable? Een bondige contentstrategie die de deelnemers samen hebben opgesteld, en die nu intern gedeeld én aangehouden kan worden.

Alle deelnemers ontvangen van tevoren informatie over het programma en de inhoud van de workshop. Zo is voor iedereen duidelijk wat van hem of haar wordt verwacht voor, tijdens en na de workshop.

Het maximaal aantal deelnemers is 8.

Meer informatie of offerte ontvangen?

Neem contact op met Natascha Teeuw
of vul het formulier in.

Contactformulier