Resultaat?
Na het volgen van deze workshop heb je de antwoorden op deze vragen:
-
Wat zijn de 4 algemene manieren om onze doelgroep te beïnvloeden?
- Wat zijn de 2 extrinsieke manieren en wanneer zet je deze in?
- Wat zijn de 2 intrinsieke manieren en wanneer zet je deze in?
-
Wat houdt nudging in?
- Wat zijn de 6 (nudging)geheimen van Robert Cialdini?
- Hoe gebruik je deze in webteksten?
-
Wat zijn de 6 SUCCES-technieken van Chip en Dan Heath?
- Hoe gebruik je deze in webteksten?
-
Hoe zorgen de SUCCES-technieken ervoor dat bezoekers teksten
- begrijpen
- onthouden
- delen
-
Hoe zetten andere organisaties deze schrijftechnieken in?
-
Hoe maak ik de vertaalslag van de technieken naar onze eigen webteksten?
Op maat!
Tijdens de incompanyworkshop werken we met teksten van jou en jouw collega’s. We zorgen voor een programma op maat, dat toewerkt naar de doelen van de organisatie én dat aansluit bij jouw leerdoelen en die van jouw collega’s.
Alle deelnemers ontvangen van tevoren informatie over het programma en de inhoud van de workshop. Zo is voor iedereen duidelijk wat van hem of haar wordt verwacht voor, tijdens en na de workshop. Het maximaal aantal deelnemers is 12.